ایران را با این وبلاگ سفر کنین

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اولین قدم برای شروع سفر رزرو هتل است و انتخاب هتل مناسب یک سفر خوب و دلنشین را برای شما تضمین می‌کند. پیش از آنلاین شدن فرایند رزرو هتل، مسافران امکان دیدن اتاق‌ها را نداشتند و بر اساس اطلاعاتی که کارمندان هتل در اختیار آنان می‌گذاشتند اتاق‌شان را انتخاب می‌کردند.

 بیشتر بخوانید : راهنمای سفر به مشهد Travel Guide

در مورد رزرو هتل خارجی دغدغه کیفیت و تمیز بودن هتل هم دو چندان بود، چون مسافران راهی کشور دیگری می‌شدند بدون هیچ تصوری از اقامتگاه‌شان در کشورمقصد. اما آنلاین شدن رزرو هتل نه تنها پیدا کردن هتل خوب را آسان‌تر کرده بلکه تمام جزئیات اتاق و هتل مورد نظرتان را می‌توانید قبل از رزرو به دقت بررسی کنید، عکس اتاق‌ها را ببینید، نظرات کاربران را بخوانید و از تمیز بودن، خدمات و شیوه برخورد کارکنان هتل خیال‌تان را راحت کنید. در نهایت بهترین هتل را مطابق سلیقه و بودجه‌تان رزرو کنید.


بیشتر بخوانید :انتخاب هتل در مشهد Choose a hotel


در فرایند رزرو هتل خارجی مخصوصا برای کسانی که نخستین بار سفر خارجی و اقامت در هتل خارجی را تجربه می‌کنند ممکن است سوالات متعددی پیش بیاید. در این پست ۷ مورد از سوالات پر تکرار کاربران رزرو هتل خارجی را بررسی می‌کنیم. پاسخ این سوالات به شما کمک می‌کند تا درسفرهای بعدی انتخاب بهتری داشته باشید.



بیشتر بخوانید  :انتخاب هتل Choose a hotel



۱- چطور می‌توانم هتل خارجی را آنلاین رزرو کنم؟

برای رزرو آنلاین هتل خارجی کافی است در صفحه اول وب‌سایت جاباما نام شهر مقصد یا هتل موردنظرتان، تاریخ ورود و خروج را وارد کنید و روی گزینه «جست‌و‌جو» کلیک کنید تا لیستی از هتل‌های شهر مقصد برای شما نمایش داده شود. می‌توانید از فیلترهای سمت راست صفحه برای جست‌وجوی دقیق‌تر بر اساس قیمت یا ستاره هتل استفاده کنید.


بیشتر بخوانید:  هتل مشهد اطراف حرم Tourism


بعد از انتخاب اتاق مورد نظر با کلیک روی گزینه «رزرو» شما وارد فرایند رزرواسیون می‌شوید. در این قسمت اطلاعات دقیق هتل را می‌بینید، در صورت تایید اطلاعات روی گزینه «ادامه رزرو» کلیک کنید و برای ویرایش رزرو از گزینه «برگشت» استفاده کنید.

برای نهایی کردن رزرو باید وارد حساب‌ کاربری خود در جاباما شوید. اگر قبلا عضو وب‌سایت نبوده‌اید با وارد کردن اطلاعات لازم ثبت نام کنید.

در بخش ورود اطلاعات، برای رزرو هر اتاق باید نام یکی از مسافران وارد شود. در نهایت شما وارد درگاه پرداخت الکترونیکی می‌شوید و بدون نیاز به ویزا کارت یا مستر کارت با کارت‌های شتاب و پرداخت ریالی می‌توانید هتل خود را در کشور مقصد رزرو نهایی کنید. بعد از پرداخت، واچر شما صادر می‌شود و می‌توانید از آن پرینت بگیرید یا آن را در گوشی خود ذخیره کنید.

 


بیشتر بخوانید:  راهنمای انتخاب هتل در مشهد Hotel selection guide


۲- آیا می‌توانم رزروم را لغو کنم؟

کنسل کردن رزرو هتلبله، اگر در رزرو شما هزینه کنسلی صفر باشد، بدون پرداخت هزینه کنسلی می‌‌توانید رزروتان را لغو کنید. هزینه کنسلی را هتل‌ها تعیین می‌کنند و این مبلغ در قسمت قوانین کنسلی ذکر شده است. اگر هتل شما رزرو را غیر قابل کنسل اعلام کند، هزینه رزرو اتاق به شما باز گردانده نمی‌شود.

۳- چطور می‌توانم استرداد آنلاین داشته باشم؟

امکان استرداد آنلاین برای هتل‌های غیر قابل کنسل وجود ندارد. اگر کنسل کردن در قوانین و مقررات هتل مطرح شده باشد، می‌توانید استرداد آنلاین داشته باشید. برای این کار وارد حساب‌کاربری‌تان شوید و گزینه کنسل را انتخاب کنید. بعد از کسرهزینه کنسلی طبق قوانین و مقررات هتل، مبلغ تا ۱۲ ساعت به حساب شما برگردانده می‌شود.


بیشتر بخوانید :هتل های مجلل مشهد  Luxury hotels


۴-برای چک‌این چه مدارکی باید تحویل دهیم؟

چک این هتلبرای چک‌این لازم است پاسپورت و واچر را همراه داشته باشید هر چند نیازی به چاپ واچر نیست و داشتن فایل آن روی گوشی کفایت می‌کند. بعضی از هتل‌ها از مهمانان خارجی در بدو ورود مالیات و بیعانه دریافت می‌کنند بنابراین بهتر است پول نقد همراه داشه باشید.

۵- قیمت سایت جاباما چرا از برد هتل کمتر است؟

تعداد بالای رزرو سالیانه و بستن قرارداد با بهترین نرخ‌ها باعث شده تا قیمت رزرو هتل بر روی سایت جاباما نسبت به قیمت برد هتل‌ها کم‌تر و ارزان‌تر ارائه شود. سایت جاباما میزان کارمزد خود را کم کرده است تا قیمت مندرج بر روی سایت نسبت به سایر رقبا هم کاهش یابد.


بیشتر بخوانید: گردشگری مشهد Tourism


۶- آیا می‌توانم تاریخ رزرو هتل خود را تغییر بدهم؟

تغییر تاریخ رزرو هتلتغییر تاریخ رزرو بستگی به قوانین هتل دارد، شما در صورتی می‌توانید تاریخ رزرو را تغییر دهید که هتل شما در قوانین‌ و‌مقررات به آن اشاره کرده باشد. امکان تغییر تاریخ برای رزرو غیر قابل کنسل وجود ندارد.

۷- در صورتی که زودتر از زمان اعلام شده به هتل برسیم، آیا می‌توانیم درخواست تحویل اتاق داشته باشیم؟

ورود به اتاق قبل از زمان اعلام شده کاملا بستگی به مقررات هتل دارد و شما فقط در صورت اجازه هتل ‌می‌توانید قبل از ساعت مقرر وارد اتاق‌تان شوید. می‌توانید قبل از رسیدن به مقصد با هتل هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای سفر به مشهد tour guide

jabama.com

نظرات (۱)

مطلب خوبی بود سپاسگزارم. البته من خودم برای سفر اجاره ویلا رو ترجیح میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی