ایران را با این وبلاگ سفر کنین

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل‌هایی که در سال ۲۰۱۸ عنوان برترین هتل‌های جهان را به خود اختصاص داده‌اند ۷هتل از سراسر جهان هستند.


۱. هتل ویروت (Viroth) کامبوج

هتل ویروت هتلی شیک با خدمات دوستانه، مفید و بی‌نظیر  در کامبوج است که در کنار یک معبد تاریخی در روستای وات‌بو قرار دارد. بسیاری از گردشگران که به این هتل می‌آیند ابتدا جذب معبد شگفت‌انگیز شهر می‌شوند، اما اقامت در ویروت آنها را برای سفرهای آینده به آنجا ترغیب می‌کند. این هتل در کنار محیط آرام یک باغ در درون خود است که در کنار استخر ‌کم‌نظیرش، مکانی رویایی را برای گردشگران فراهم می‌کند


مقاله مرتبط: انتخاب هتل در مشهد Choose a hotel

۲. هتل ویلایی و آتشفشانی توله‌مار(Tulemar) کاستاریکا

هتل توله‌مار یک هتل ساحلی در کاستاریکا است که در نزدیکی آتشفشان قرار گرفته و از این رو لقب هتل آتشفشانی را به آن داده‌اند. لازم است بدانید که آتشفشان نزدیک به این هتل خیلی وقت است که غیرفعال شده و گردشگران از بابت آن نگرانی ندارند این هتل در کنار تمام ویژگی‌های خاص خود دنج‌ترین مکان برای خانواده‌های چند نفره به شمار می‌آید.

هتل ویلایی و اتشفشانی

مقاله مرتبط: راهنمای انتخاب هتل در مشهد Hotel selection guide

۳. هتل کاخ اومدی بوهوان(Umaid Bhawan) در هند

هتل اومدی بوهوان، هتلی با معماری گورکانی است که زندگی در آن رویایی است که تحقق یافته است. یک‌شب اقامت در این هتل گردشگران را به تاریخ می‌برد. چراکه اومدی بوهوان بیشتر از هتل به کاخ شبیه است. تمام جزئیات درون این هتل با دقت پرداخته شده و این هتل تنها دارای ظاهری گول زننده نیست. علاوه بر تمام این موارد شب‌ها، نوری روی این هتل تعبیه می‌شود که از دور رنگ این هتل را زرد نشان می‌دهد. به همین دلیل این هتل شب‌ها جنبه جادویی پیدا کرده و یک تجربه فوق‌العاده را برای گردشگران ایجاد می‌کند. یک شب اقامت در این هتل ۶۳۷ دلار تمام می‌شود که بیشتر ثروتمندان به اقامت در آن می‌پردازند.


مقاله مرتبط: راهنمای سفر به مشهد Travel Guide

۴. هتل لاسیستا‌و‌اسپا (La Siesta&Spa) در ویتنام

هتل لاسیستا‌ و‌ اسپا هتلی معمولی با خدمات بی‌نظیر در ویتنام است. اتاق و غذای این هتل یک تجربه بی‌نظیر را برای هرکسی ایجاد می‌کند و از هر حیث تامل برانگیز است. گردشگرانی که به این هتل رفته‌اند درباره آن می‌گویند اگر می‌توانستیم به جای ۵ ستاره به لاسیستا‌و‌اسپا ۱۰ ستاره می‌دادیم.


مقاله مرتبط: هتل های مجلل مشهد  Luxury hotels

۵. هتل جیلی(Gili) در مالدیو

مالدیو به کشور آبی معروف است و جیلی هتلی درون آب است که ویلاهای متفاوتی دارد. این ویلاها همانند نینجا‌ها هستند. ویلاهای هتل جیلی بدون اینکه گردشگران داخل هتل متوجه شوند روی آب باز یک شب اقامت در این هتل ۳۳۰۰ دلار است.

هتل جیلی


مقاله مرتبط: راهنمای سفر به مشهد tour guide


۶. هتل بلودر (Belvedere) در ایتالیا

هتل بلودر هتلی است که بیشتر زوج‌های جوان و پیر برای تعطیلات به آنجا می‌آیند. این هتل فضای راحتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و از هر حیث شرایط را برای گردشگران لذت‌بخش می‌کند. علاوه بر این از بلودر برای مراسم‌های تولد و عروسی نیز استفاده می‌شود.

هتل بلودر

۷. هتل نانتاکت‌و‌ریزرت (Nantucket&Resort) در آمریکا

هتل نانتاکت‌ و‌ ریزرت، هتلی با دکوراسیون دریایی است که از بودن در هر لحظه آن می‌توان لذت برد. این هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای زوج‌های مسن است. چراکه در کنار تمام ویژگی‌های خود، کلاس‌هایی را برای آنها برگزار کرده و اوقات فراغت خوبی را برایشان ایجاد می‌کند. یک شب اقامت در این هتل ۲۷۵ دلار تمام می‌شود.


مقاله مرتبط: انتخاب هتل Choose a hotel

مقاله مرتبط: هتل مشهد اطراف حرم Tourism

مقاله مرتبط: گردشگری مشهد Tourism

منبع عکس‌ها: ایلنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی