ایران را با این وبلاگ سفر کنین

بایگانی
  • ۰
  • ۰



مرحوم محمد حسن نائینی (رحمه الله) در کتاب شریف گوهر شب چراغ گوید: هر که صباح از خواب برخیزد و نظر بر فیروزه اندازد در آن روز مکروهی به وی نرسد و در غایت فرح و نشاط باشد.

و نیز گفته اند در فیروزه نگریست موجب درازی عمر باشد و روشنایی چشم را بیفزاید و هر که فیروزه با خود دارد خواب های پریشان نبیند و دشمن بر وی ظفر نیابد و از هیچ آفریده نترسد و پیش سلاطین و حکام و زمره خلایق عزیز و مکرم باشد.(فیروزه تراشی Turquoise)

و بازهم جناب نائینی (رحمه الله) در گوهر شب چراغ گوید: کسی که انگشتر فیروزه اصل

 

 به دست کند از گزند حشرات موذی در امان می ماند. ولی از خواص آن اینست که صاحب چنین انگشتری صولت و هیبت ندارد زیرا فیروزه هیبت را ساقط می کند. لذا ملوک و سلاطین آن را به دست نمی کنند.

نگاه به سنگ فیروزه Turquoise  چشم را تقویت کرده و استفاده از سرمه آن و همچنین گذاشتن آن بر روی چشم ها برای تقویت چشم و درمان بیماری های چشمی مفید است.

 

گذاشتن سنگ فیروزه بر روی چاکرای گلو برای درمان گلو درد، تقویت تارهای صورتی و درمانی بیماری های ریوی و تنفسی مؤثر می نماید.

فیروزه قلب را تقویت می کرده و سعه صدر می دهد. این سنگ، افسردگی های روحی و روانی را نیز درمان می کند.

 بیشتر بخوانید :  چگونه فیروزه اصل نیشابور را تشخیص دهیم؟  Turquoise gemstone

 

سنگ فیروزه، سنگ صلح و آرامش است و قدرت عشق و دوستی، صداقت، عقل و حکمت را فزونی می بخشد. فیروزه مظهر خوش یمنی، آرامش و محافظت در برابر نیروهای منفی است.

استفاده از انگشتر و یا گردنبند فیروزه، برای دور کردن انرژی های منفی به ویژه چشم زخم و عواقب آن بسیار مناسب است. این سنگ مانند عقیق، حرز بسیار مهمی در برابر حوادث و بلایا به شمار می رود و برای آسان شدن کارها و رونق در کسب و کار بسیار مفید است.

 بیشتر بخوانید :  چگونه از فیروزه نگهداری کنیم؟  Turquoise maintenance

 

نیروهای مغناطیسی موجود در فیروزه علاوه بر آرامش دادن، باعث بیدار شدن نیروهای درونی افراد نیز می گردد. این نیروها با دارا بودن قدرت های بیدار کننده، مقداری از نیروهای درونی فرد را تقویت می کنند. فیروزه سنگی توانمند و حامی به شمار می رود. همچنین در زمان مسافرت از شخص حمایت می کند.

 بیشتر بخوانید: تشخیص فیروزه نیشابور  Detection of Turquoise Neyshabur

سنگ فیروزه به عوارض عملکرد های نادرست کبد و غده های بدن کمک می کند.

سنگ فیروزه به عوارض عملکردهای نادرست کبد و غدد کمک می کند . چشمها را نیرو می بخشد و بر علیه بیماری های چشم و اصلاح گردش خون موثر است . درد گلو، التهابات ریوی و بیماری های دستگاه تنفسی را درمان می کند . در براب رافسردگی ها مفید است و قلب را تقویت می کند .


asemooni.com


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی