هر گاه شما کلمات "هتل خوب" را در هر موتور جستجو یا سایتهای رزرو هتل وارد کنید، به سادگی اگر هزاران نتیجهی گوناگون دریافت نکنید، صدها مورد دریافت خواهید کرد. اگر جستجو را با توجه به هزینه و فاصله هتلها نسبت جایی که میخواهید بروید محدود کنید باز هم گزینههای فراوانی در پیش خواهید داشت. این راهنما به شما نشان میدهد که چگونه جستجوی خود را محدودتر کنید.
نظرات دیگران را بخوانید
حتی اگر سایتی که شما در آن در حال جستجو هستید بخشی برای نظردهی ندارد، یک جستجوی اینترنتی سریع حداقل یک سایت با این امکان به شما معرفی خواهد کرد که هتل مورد نظر در آن یافت میشود. اگر توانستید چند سایت نظردهی پیدا کنید، باز نتیجه مطلوبتر خواهد بود. نظرها را بخوانید و دنبال مواردی بیش از امتیازاتی که نظرها به هتل مورد نظر میدهند باشید. در مورد یک هتل خوب بسیاری از نظرات منفی ناشی از اتفاقات معدود است. همینطور چند نظر منفی را که از موضوعی مشترک ناشی می شوند نادیده نگیرید. این یک اعلان خطر است و بهتر است هتل مورد نظر از لیستتان حذف شود. همینطور به نظرات خوب هم توجه کنید، مخصوصا نظرات درخشان فراوانی که راجع به هتل داده میشود. این نظرات به سادگی میتوانند توسط کارمندان آن هتل نوشته شده باشند تا رتبهی هتل مورد نظر را بالا ببرند. اگر نظردهنده تازه شروع به نظر دادن کرده باشد و تنها چند نظر محدود داشته باشد احتمال میرود از دستهی مذکور باشد. سایتهای نظردهی همچنین برای برانداز کردن دقیق هتل بسیار خوب هستند. بسیاری از آنها اجازه میدهند تا کاربران عکسهای خود را بارگذاری کنند که نسبت به عکسهای حرفهای موجود در سایت هتل چشمانداز بهتری به شما ارائه میدهند.
سراغ اسمهای بزرگ نروید
وقتی میخواهید به یک محیط ناآشنا وارد شوید اسمهای بزرگ همیشه وسوسه برانگیزند. این هتلها اغلب استایلها، طراحیها و خدمات مشابهی به مهمانانشان ارائه میکنند. اگر واقعاً میخواهید با محیطی که دوست دارید در آن اسکان داشته باشید کاملاً آشنا باشید، این انتخاب برایتان انتخاب امنی خواهد بود. اما آنها تنها گزینه نیستند. این آشنایی با محیط و بِرَندِ هتل هزینهبردار هم خواهد بود و این هزینه هنگام رزرو هتل از شما دریافت میشود. اما هتلهای مستقل به صورت پیش، هزینه را دریافت نمیکنند. همینطور ممکن است شرایط بسیار مناسبی در این هتلها پیدا کنید که غافلگیرتان کند. این مکانهای محلی و مسقل همچنین این امتیاز را دارند که خاصتر هستند. معمولاً قدمتشان به سالها میرسد و به گونهای ساخته شدهاند که حس و حال مکان مورد نظر را منتقل کنند. اطمینان حاصل کنید تا به اندازهی کافی به نظرات و عکسهای هتلهای محلی توجه کنید. گاهی قیمت پایینتر آنان ناشی از کیفیت پایینتر آنان است، و گاه اینطور نیست و یک گزینهی عالی پیش رویتان خواهد بود.
مقاله مرتبط: گردشگری مشهد Tourism
قاله مرتبط: هتل های مجلل مشهد Luxury hotels
مکان، مکان، مکان...
...لزوماً نه به آن صورت که شما راجع به آن فکر میکنید. یک هتل معمولاً وقتی در مکان مناسبی قرار داشته باشد، مردم هزینهی مضاعفی برای اقامت در آن پرداخت خواهند کرد، حتی اگر سرویسها و اتاقها مناسب نباشند. یک نگاه واقعبینانه به برنامهی تعطیلات خود، بر اساس مسافتی که میتوانید طی کنید، داشته باشید. اگر دیدار از "برج ایفل" یا بودن هتلتان در کنار ساحل برایتان حیاتی است، این موارد را در اولویت خود قرار دهید. اگر با ۱۰ دقیقه پیادهروی تا اقیانوس یا سوار شدن مترو برای رسیدن به مکان مورد نظرتان مشکلی ندارید، جستجوی خود را وسیعتر کنید. اکثر سایتهای هتلها جای هتل را در نقشه مشخص میکنند که به شما این امکان را میدهد که مکانهای آنان را با هم مقایسه کنید.
مقاله مرتبط: راهنمای انتخاب هتل در مشهد Hotel selection guide
kojaro.com
مقاله مرتبط: راهنمای سفر به مشهد Travel Guide
مقاله مرتبط: هتل مشهد اطراف حرم Tourism
مقاله مرتبط: راهنمای سفر به مشهد tour guide
مقاله مرتبط: انتخاب هتل Choose a hotel
مقاله مرتبط: انتخاب هتل در مشهد Choose a hotel